Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

فیلم تیراندازی

سلام  

 

این یک فیلم کوتاه از فینال های انفرادی مسابقات NIMES فرانسه 2012 است. فیلم های شانگهای هم در راه است، به محض اینکه به دستم برسد در وب قرار می دهم. پس فعلا با همین سر کنید تا فیلم های جدید بیاد.... 

(همین الان متوجه شدم که حجم فیلم های شانگهای خیلی بالا است.... شاید نتوانم برایتان بگذارم، ولی اگر فایل جمع و جور گیر آوردم حتما قرار می دهم تا استفاده کنید.) متشکرم 

کلیک کنید

 


فیلم تیراندازی Mr.IM

سلام  

 

از آن جایی که یک عدد "یه دوست" در وب پیغام گذاشته است که : 

"سلام ، اگه ممکنه یه سری هم فیلم کم حجم برا دانلود بزار .
فیلم کماندارای بزرگ رو برای مقایسه ی استیل و پوزیشنشون.
ممنون "
 

 

....در نتیجه یک فیلم را که قبلا از سایت باشگاه توچال دانلود کردم را برایتان می گذارم. این فایل مربوط به تیراندازی Mr.IM DONG HYUN از کره جنوبی و رکورد دار ماده المپیک راند است.  

             


آن چیزی که در این فیلم باید حتما مورد توجه قرار بگیرد این موارد هستند:  

  1. یک بدنسازی بسیارخوب پشت این اجرای فوق العاده وجود دارد. همچنین ایشان در آخرین مصاحبه اش در سایت "ورد آرچری" عنوان کرده بود که روزی شش ساعت فقط تمرین تیراندازی می کند. (بنابراین برای موفقیت صرفا بدنسازی مهم نیست!) 
  2. استیل بسیار عالی آقای IM بدون هیچ گونه حرکت اضافی که فقط با استمرار تمرین تیراندازی ممکن خواهد شد. 
  3. به حرکت کتف زمانی که عمل کشش انجام می شود توجه کنید. به قول مربی ها، کتف کاملا پر می شود.
  4.  در کشش کامل، فقط نوک تیر زیر کلیکر است و ایشان با یک فشار کوچک، و با تسلط کامل مرحله ی آخر تیراندازی را انجام می دهد. اینکه بدن شما همیشه در زمان کشش به یک اندازه باز شود و اصطلاحا جای کلیکر را حس کند، بسیار مهم است. این مورد نیز تنها با تمرین مداوم ممکن خواهد شد.
  5. اگر فیلم را ببینید، صد در صد نوعی تسلط و تمرکز بالا را در تیراندازی ایشان خواهید دید. تمرکز و تسلط در تمام مراحل تیراندازی از آغاز تا ریلیز و بعد از آن (تیراندازهای جدید  مستحضر باشند که تازه تیراندازی واقعی بعد از ریلیز آغاز می شود و اگر تا به حال فکر می کردید که ریلیز آخرین مرحله از فرآیند تیراندازی است، باید بگم که به شدت در اشتباهید!) دیده می شود.   
  6. این فیلم مربوط می شود به سال 2004 یعنی حدود هشت سال پیش ولی من دارم تمام تلاشم را می کنم تا فیلم های بهتری را برای شما بگذارم که جدیدتر باشد. پس منتظر فیلم های جدید باشید.   
  7. کلیک کنید و ببینید 

متشکرم

                

امتیازدهی یا اسکورینگ - قسمت چهارم (HANGER)

سلام  

 

این قسمت مربوط به وضعیتی به نام HANGER است. وضعیت HANGER یک وضعیت بسیار خاص است. طبق روال نوشته های قرمز را خانم رسولی اضافه کرده اند.  

بسیار متشکرم خانم رسولی

ادامه مطلب ...

توجه! توجه!

تیراندازهای محترم توجه داشته باشند!  

امشب در بازدید از وب داوری متوجه این مطلب شدم که :  

"چنانچه تیرانداز یا تیراندازانی در زمان برگزاری مسابقه، چه در دور مقدماتی و یا حذفی، تیرشان دچار موقعیت های Pass through و یا بانسر بشود (یعنی یا از فوم رد شود و یا پس از برخورد با فوم، روی زمین جلوی سیبل بیفتد) و بعد از بررسی فیس، هیچ سوراخ علامت نزده ای توسط داور روی فیس پیدا نشود، در اینصورت هیچ گونه امتیازی به تیرانداز تعلق نمی گیرد! یعنی امتیاز تیرانداز و یا تیراندازان MISS خواهد بود!" این را گفتم که بعدا نگویید که نگفتید! و نروید سر مسابقه با داور بحث کنید! پس... 

 

"بر اساس قوانین امتیاز شما در چنین موقعیت هایی،  MISS خواهد بود!!!"  

در نتیجه...چنانچه در دور مقدماتی(چون در دور حذفی فیس ها توسط داوران تعویض می شوند!!!) متوجه شدید که قسمت هایی از فیس شما دچار پارگی شده و یا سوراخ های علامت زده ی زیادی روی آن وجود دارد(که البته امیدوارم همیشه قسمت های مرکزی فیس یعنی مناطق X  و 10باشه) در این صورت به داور خط خود اطلاع دهید تا فیس شما را تعویض کند! (لطفا یادتان نرود که قبل از درخواست تعویض فیس... یک لطفا هم به داور بگویید!)

 

با تشکر ، آرچر

فقط تیراندازهای جدید بخوانند! (استرس در مسابقه - محمد میری)

سلام دوستان عزیز 

 

امروز دوم فروردین ماه 1391 آقای میری اولین مقاله ی خودشان را با عنوان "استرس در زمان مسابقه" برای وب فرستادند. مطالب جالبی است و من در مطلب خودم به این مسائل اشاره ای نکرده بودم!  

خوب بالاخره هرچی باشه دو فکر همیشه بهتر از یک فکر است! آقای میری، بسیار متشکرم! امیدوارم که همکاری شما با این وب ادامه پیدا کند. من همچنان منتظر مطالب فوق العاده ی شما هستم. دوستان عزیزی که فکر می کنند می توانند در بهتر شدن مطالب این وب به من کمک کنند، سریع دست به کار بشوند. مقاله ها به نام خودتان در وب قرار خواهد گرفت!   

این شما و این هم مقاله ی آقای محمد میری...

 

ادامه مطلب ...