X
تبلیغات
رایتل
27 آبان 1391 @ 12:56 ب.ظ

ارزوی موفقیت برای یه دوست خوب...

 

 

              سلام به همه 

      

         حتما می دونید که قراره مسابقات قهرمانی کشور فردا در سایت آزادی برگزار بشه. یکی از بهترین دوستانم که اتفاقا قهرمان منطقه یک هم شده در این مسابقه شرکت داره. از صمیم قلب براش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم تا بتونه با قدرت فاتح مسابقه بشه و به تیم ملی راه پیدا کنه.... 

         

                               _ زنده باد مهندس کماندار _           

20 آبان 1391 @ 12:21 ب.ظ

اسلینگ

سلام  

 

اسلینگ بند یا نخ قابل ارتجاعی است که هنگام رها شدن تیر، کمان را از افتادن از دست کماندار نگه می دارد. این تعریفی است که در کتاب فرهنگ اصطلاحات تیراندازی نوشته استفان براون، ترجمه حسن ابوطالبی نوشته شده است. شما می توانید این تعریف را در صفحه 132 کتاب ببینید.  

اسلینگ مچی یکسره داریم که یه بنده یک سره است که از یک طرف تو کمان می افته و بعد دست را در اون می برید و تیراندازی می کنید.   

          

یه مدل دیگه حلقه ایه. مثل همون مدل مچیه منتها فرقش اینه که یه بند به دور مچ بسته می شه و یک نخ دیگه با یه قلاب به دور کمان می پیچه و به بند دور دست قلاب می شه.   

 

یه مدل دیگه همین مدل اسلینگ انگشتیه که اون بند به جای مچ توی انگشت های شست و سبابه می افته.  

      اسلینگ های باکلاس! 

 

ادامه مطلب ....

ادامه مطلب ...
19 آبان 1391 @ 08:53 ق.ظ

سوال...

سلام به همه 

 

یکی از خواننده ها یه سوال پرسیده که خودم مدت هاست دارم تلاش می کنم تا حلش کنم و اون اینه که چرا ما بعضی اوقات با کتف کمان را نمی کشیم و روی سر شانه می کشیم؟ جوابی که به ذهنم رسید اینه :   

در درجه اول هیچ چیزی مثل بدنسازی با دستگاه، این مشکل را از سر راه شما بر نمی داره. دوم هم مسئله ذهن شما است. در اوایل کار سعی کنید تا وقتی کمان را می کشید به دست عقبتون فکر کنید و به این مسئله که کاملن به عقب می ره و روی کتف می افته. سوم اینکه سعی کنید کشش را به آرامی انجام بدهید تا همه عضلات درگیر بشن. این هم خیلی می تونه کمک کنه. کشش سریع باعث می شه تا روی کتف نکشید.  چهارم هم صبور بودنه. یه کم صبر کنید تا موفق بشوید.

وقتی کشش را آغاز می کنید در حالی که ارنج تا مچتون صافه، کشش را از همان بالا آغاز کنید تا روی کتف بیفته. چیز دیگه ای که به خاطرم می رسه اینه که حواستون به سر شونه هاتون باشه. اگر سر شونه هاتون موقع کشش، بالا و منقبض باشه، دیگه روی کتف نمی کشید. سعی کنید سر شانه هاتون پایین باشه تا کشش بهتر انجام بشه.

می تونید از مربی تون بخواهید تا مدل کشیدنتون را عوض کنه شاید موثر باشه. چیز دیگه ای به ذهنم نمی رسه. ولی همون بدنسازی و کشش آرام و کامل مقدار زیادی به شما کمک می کنه.  

 

خوب حالا اگر کسی هست که غیر از این چیزهایی که گفتم، مطلب دیگه ای در رفع مشکل این دوستمون می دونه، بگه تا با هم حلش کنیم. از همه متشکرم.... 

  

علیرضا :  

اگه بخواین تمرکز کنید .فکر کنید با ارنج میخواید بزنید تو دهن نفری که پشت سرته .این حس باعث میشه که با ساعد و مچ نکشیم
امتحان کنید .بدنسازی واقا میخواد بدون بدنسازی نیان تیراندازی .لرزش دست و زه رو راحت میکشی .بدنسازی یک ماه قبل از تیراندازی اونم فقط بالا تنه

15 آبان 1391 @ 05:57 ب.ظ

عکس روز...

 

 

این مجسمه ها مربوط به دو قهرمان ژاپنی است. ببر کای (تاکدا شینگن) و اژدهای اچیکو (یوسوگی کنشین) . در جنگ کاواناکاجیما به سال 1561 میلادی، عده ای از لشگریان شینگن فریب می خورند و همین به یوسوگی کنشین فرصت می ده تا به اردوگاه شینگن نفوذ کنه. از انجایی که شینگن حتی در سخت ترین شرایط هم از جاش تکون نمی خورد و مثل کوه روی صندلی می نشست، وقتی کنشین با شمشیر بهش حمله کرد، تنها با بادبزن فلزی اش از خودش دفاع کرد و حتی ذره ای از روی صندلی اش جا به جا  نشد. (این قسمت فوق العاده در سریال شینگن که مدت ها قبل از تلویزیون پخش شد، نمایش داده شد و به شخصه فکم چسبید کف زمین!)  

 

بر روی پرچم قرمز سپاه شینگن نوشته شده بود : سریع چون باد، خاموش چون جنگل، خشمگین چون آتش و استوار چون کوه (خدایی این آخری را واقعن برای هم دوره ای هاش معنی کرد)... 

 

من نمی دونم این تلویزیون که این همه سریال های قدیمی را پخش می کنه، چرا سریال شینگن را نمی گذاره؟؟؟؟ به جای دونگ یی و جومونگ، شینگن پخش کنند... (عاشق حمله دو گروه سامورایی به هم هستم) ای خدا!

12 آبان 1391 @ 01:33 ب.ظ

سلام  

 

یادم رفت که بگم... پیشاپیش عیدتان مبارک! 

 

 

( تعداد کل: 8 )
   1       2    >>