Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

اطلاعیه ی بسیار مهم!

سلام بر همه ی تیراندازان اعم از ریکروی و کامپوندی 

 

چند وقتی است که اگر دقت کرده باشید مطالبی تحت عنوان "امتیاز دهی در مواقع خاص" و "موقعیت های فوق جالب تیراندازی" در وب منتشر می شود. این ها در واقع سوالاتی هستند که خانم رسولی در وب داوری و هرهفته مطرح می کنند تا داوران پاسخ بدهند! اما این سوالات همچنین می تواند برای تیراندازان هم حائز اهمیت باشد به این دلیل که ممکنه در مسابقات برای شما چنین موارد و موقعیت هایی (که البته چندان دور از انتظار هم نیست! چون در مسابقه ی تیراندازی واقعا همه چیز ممکنه!) پیش بیاید و در نهایت شما به رای صادره از طرف داور معترض باشید! تمام تلاشم در این مدت این بوده که بتوانم عملکرد داور را برای شما تیراندازان محترم، تشریح  کنم و درستی رای صادره از طرف داور را توجیه کنم!  

 

به همین منظور یک عدد نظر سنجی ترتیب دادم تا ببینم که چقدر در کارم موفق بوده ام! بنابراین اگر شما وارد وبلاگ شدید، لطف کنید و این مطلب (منظورم موقعیت های فوق جالب تیراندازی!) را بخوانید و سپس در نظر سنجی که بالای چپ وب هست، شرکت نمایید. این خیلی برای من اهمیت داره و من به کمک این نظر سنجی متوجه می شوم که آیا عملکردم در این بخش موفقیت آمیز بوده یا نه؟ 

 

بازهم از همه ی شما تیراندازان که در نظر سنجی شرکت می کنید و یا نمی کنید(در هر صورت!) ممنونم! 

ارادتمند آرچر

فقط تیراندازهای آماتور بخوانند!

سلام  

این مطلب در مورد تحلیل امتیازات "مارکو گالیازو" از ایتالیا است که قهرمان مسابقات وگاس در ماده ی ریکرو آقایان شده است.   

 

 

 

http://s1.picofile.com/file/7306084515/GALIAZZO.pdf.html 

 

جواب دومین و سومین موقعیت فوق جالب تیراندازی!!!

سلام دوستان  

امروز متوجه شدم که جواب دو سوالی را که در وبلاگ داوری طرح کرده بودم، 50/50 درست بوده... اولی را غلط جواب دادم و دومی را درست! حالا سوال ها چی بود؟....

ادامه مطلب ...

فقط تیراندازهای جدید بخوانند! (راز ریکرو)

سلام دوستان  

من امروز "راز ریکرو" را کشف کردم! .... خوب راز ریکرو چیه ؟ ....

ادامه مطلب ...

فقط تیراندازهای جدید بخوانند! انواع مسابقات

سلام  

امروز در مورد مسابقات خارج سالن برای شما مطلب می گذارم، پس مثل همیشه اگر دلتان خواست با من  در ادامه ی مطلب همراه باشید... و در ضمن این فایل جدول حذفی است که من هی گفتم عدد بگذارید، ولی الان از ورد آرچری دانلود کردم تا ببینید قضیه چیه... پس دانلود کنید ...  

 

http://s1.picofile.com/file/7300584515/PairingChart_e.pdf.html

ادامه مطلب ...