تیروکمان مازندران در ویولت آرچری

. . . , و بالاخره رونمایی از مسابقه استانی پس از 16 ماه

استان مازندران در تاریخ 1 تیر 1396 شاهد مسابقه استانی در مسافت 18متر، جام رمضان با عنوان مدافعان حرم به میزبانی محمود آباد پس از 16 ماه خواهد بود 

در دوران ریاست 21 ماهه آقای فرهادی که از تاریخ 22 شهریور 94 آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد  ، کارهای مثبت و رو به جلو فراوانی انجام شده ، و اولین هایی اتفاق افتاده ، که این رشته در مازندران مدت ها بود منتظر همچین اتفاقاتی بود .

برگزاری  و میزبانی سه دوره مسابقه کشوری و انتخابی تیم ملی در دو بخش داخل سالن و خارج سالن  در ماه های مهر و بهمن 1395 ، اردیبهشت 1396 ، اولین دوره مسابقات ساحلی  در ایران و جهان در اریبهشت 1396 ، که تا قبل از ریاست ایشان فقط وعده های مشابه آن را از زبان مسئولین دوره های قبلی شنیده بودیم .

برگزاری کلاس داوری درجه 3 که در واقع نسل اول داوری مازندران از دل این کلاس بیرون آمده و  به همت رییس کمیته داوران آقای کرجی بانی در مسابقات پیش رو عهد دار قضاوت این مسابقات خواهند بود .

اعزام آقای کرجی بانی به دوره مربیگری بین اللملی در تایلند به هزینه فدراسیون ، حضور آقای فرهادی از طرف فدراسیون در سمینارجهانی این ورزش به میزبانی چین تایپه ، اعزام ایشان به مسابقات آسیایی تایلند به عنوان ناظر فدراسیون و ...  که حاصل این دوران مدیریتی ایشان تا به امروز بوده است .

دراین دوره مدیریتی، آقای فرهادی به استاندارد قابل توجه در برخی از موارد  رسیدن که نفرات بعدی پس از ایشان در سالهای آینده مسئولیت سنگینی خواهند داشت .

هر چه در بخش کلان و نگاه کشوری پرونده آقای فرهادی قطور و قابل دفاع است اما در بخش استانی تا به امروز شاهد حرکت جدی و شگفت انگیزی نبودیم .

برگزاری مسابقه استانی تحت عنوان جام رمضان در یک تیر ماه 1396  به میزبانی شهرستان محمودآباد اولین مسابقه داخلی استان پس از 16 ماه است.

آخرین مسابقه استانی در مازندران روز جمعه 9 بهمن 1394  برای انتخاب تیم استان جهت اعزام به مسابقات مسابقات انتخابی تیم ملی در بجنورد برگزار شد.

البته ایشان وعده مسابقات لیگ داخلی استان و .. در ماه های آینده داده اند ، اما برگزار نشدن هیچ مسابقه استانی در 16 ماه گذشته حتی موجب شد ورزشکاران مازندرانی این رشته نتوانند به خوبی از فرصت میزبانی های پی در پی  مسابقات کشوری که به همت هیات استان برگزار شد استفاده کنند .

از جملات امید بخش آقای فرهادی که در مصاحبه های تصویری و مطبوعاتی ایشان با آن مواجه میشویم بدین شرح است که ((روند توسعه رشته تیر اندازی با کمان در استان مازندران مناسب بوده که بایستی با ایجاد زیرساختهای مناسب و استعدادیابی صحیح در مسیر پیشرفت این رشته گام برداریم ))

اما در واقع شاهد مشکلات فراوان در امور هیات های شهرستانی هستیم ، با توجه به احتمالاتی همانند عدم کارکرد صحیح روسای هیات های شهرستانی یا عدم توجه ادارات ورزش و جوانان برخی از این شهرها ، شاهد نقش حمایتی و چترگونه هیات تیراندازی با کمان استان هم نیستیم ، هیاتی که توانایی برگزاری سه مسابقه مهم کشوری و یک مسابقه ساحلی کشوری را در کارنامه خود دارد حتمن میتواند به هیات های شهرستان کمک های معنوی و مادی فراوانی برساند با حضور مداوم در صحنه نه اینکه اصراربه ادامه نقش نظارتی خود در مورد هیات های شهرستانی داشته باشد .

در مورد استعداد یابی هم عملن کاری انجام نشده ، حتی برگزاری یک دوره مربیگری درجه سه در استان هم نتوانسته نقشی در پیدا کردن مربی یا ورزشکار مستعدی داشته باشد ، اندک مرییان باتجربه استان نیز از تب و تاب آموزش و  پرورش قهرمان ، به دلایل مشکلات فراوان این رشته در استان افتاده اند

نگاهی به  سه دوره مسابقات کشوری برگزار شده در استان مازندران و حتی مسابقه انتخابی این استان در سال 94 داشته باشیم به این نکته میرسیم که تعداد ورزشکاران  فعال  تیراندازی با کمان این استان به حداقل ها  رسیده است . استانی که در اردیبهشت سال 91 در یک مسابقه داخلی میزبان بیش از 50 تیرانداز بود .

استانی که چهار مسابقه مهم کشوری را میزبان بوده اما حتی یک ورزشکار بومی این استان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات نرسیدند .

البته در دوره آخر مسابقات کشوری وساحلی برخی از قهرمانان خوب ما موفق به کسب مقام با نام استان مازندران شده اند که اگر نگاهی به سوابق داشته باشیم در دوره قبلی مسابقات کشوری به میزبانی مازندران در ماه های مهرو بهمن 95 با نام استان دیگری شرکت کرده بودند .

آقای فرهادی با برگزاری چهار مسابقه مهم کشوری  به میزبانی مازندران در هشت ماه گذشته  که با رضایت حداکثری ورزشکاران و اعضای فدراسیون تیراندازی با کمان ایران  مواجه بود و افتتاحیه باشکوه مسابقات ساحلی در شب قبل از برگزاری مسابقه ساحلی در اردیبهشت 96 به خوبی نشان داده اند که توان مدیریتی بسیار خوبی در اجماع تمام مواردی که مربوط به برگزاری چنین مسابقاتی است در استان دارند.

امیدوارم این توان مدیریتی کارامد  آقای فرهادی که اتفاقن در تدارک برگزاری مسابقات بین المللی در اسفند ماه  1396 به میزبانی مازندران است ، در امور پیشرفت ورزشکاران و هیات های استان ملزندران به فعل تبدیل شود وشاهد حضور ورزشکاران بومی استان در سکو های مسابقات آینده باشیم .

 

 

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و سوم خرداد ۱۳۹۶ساعت 11:53  توسط حمیدرضا   | 

آقای غمگین اولین مربی مازندرانی دریافت کننده مدرک مربیگری درجه یک ملی

اولین دوره رسمی مربیگری درجه یک ملی ، به میزبانی هیات تیراندازی با کمان استان اصفهان و با حضور 18 مربی شرکت کننده آقا و خانم از استان های اصفهان ،فارس ، هرمزگان ، آذربایجان شرقی ،خراسان رضوی ، چهارمحال بختیاری ، تهران و مازندران برگزارشد.

 آقای علی غمگین از قائمشهر به عنوان تنها نماینده استان مازندران ، در این دوره ، حضور داشتند.

این دوره با برگزاری سه کارگاه و دوره های تئوری و عملی به مدت یک هفته به مدرسی آقای کردی برگزار شد.

آقای غمگین تا بدین تاریخ اولین مربی استان هستند که موفق شدند در اولین دوره رسمی مربیگری درجه یک ملی حضور موفق داشته باشند و تنها مربی دارای مدرک درجه یک ملی باشند .

ضمن عرض تبریک وآرزوی موفقیت بیشتر برای ایشان در اعتلای ورزش تیراندازی با کمان استان ، انشاالله در آینده بتوانیم شاهد استفاده هر چه بیشتر ورزش تیراندازی با کمان استان مازندران از حضور و دانش فنی ایشان باشیم .


برچسب‌ها: اولین دوره رسمی مربیگری درجه یک ملی, علی غمگین, هیات تیراندازی با کمان اصفهان
+ نوشته شده در  یکشنبه پانزدهم اسفند ۱۳۹۵ساعت 1:45  توسط حمیدرضا   | 

اعزام آقای کرجی بانی به تایلند برای حضور در کلاس مربیگری

از سوی فدراسیون تیراندازی با کمان ایران ، شش مربی منتخب جهت اعزام به دوره مربيگري بين المللي ( تبادل اطلاعات بين مربيان و آناليز تكنيك هاي تيراندازي) به كشور تايلند برگزیده شدند که از مازندارن جناب کرجی بانی ، توانستند به عنوان مربی برگزیده با هزینه فدراسیون در این کلاس ها حضور یابد.

این افتخار را به ایشان و کلیه افرادی که به نوعی با ورزش تیراندازی با کمان استان مازندران در ازتباط هستند از طرف ورزشکاران و دست اندرکاران این ورزش تبریک گفته وبرای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

 

عکس ارسالی از طرف آقای حسین واحد برای درج در وبلاگ 

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و نهم آذر ۱۳۹۵ساعت 21:39  توسط حمیدرضا   | 

افتتاح کانال تگرام ویولت آرچری

کانال وبلاگ ویولت آرچری با آدرس https://telegram.me/violetarchery و آیدی violetarchery@ افتتاح شد

در نخستین روز ، منتخبی از تصاویر روز اول مسابقات در این کانال ،مربوط به مسابقه انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در ساری خارج سالن پنجاه متر کامپوند منتشر شده است .

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم آبان ۱۳۹۵ساعت 17:57  توسط حمیدرضا   | 

محمد حسین شکیبافر دبیر جدید هیات تیراندازی با کمان استان مازندران شد

در آستانه مهمترین اتفاق، ورزش تیراندازی با کمان استان مازندران، که میزبانی مسابقات انتخابی و آزاد قهرمانی کشور میباشد آقای محمدحسین شکیبافر سکان دبیری هیات تیراندازی با کمان استان مازندران را بجای آقای غمگین برعهده گرفت.

در هفت سال گذشته این رشته تا به امروز ، برای اولین بار مازندران در دوران ریاست آقای فرهادی میزبان یکی از مهمترین مسابقاتی که در ورزش تیراندازی با کمان برگزار میشود ، خواهدبود.

اواخر ماه مهر روزهای مهمی برای ورزش تیراندازی با کمان استان مازندران خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی با کمان استان مازندران: محمد حسین شکیبافر به پیشنهاد حسین فرهادی رئیس هیات تیراندازی با کمان استان و با حکم حبیب حسین زادگان ، دبیر هیات تیراندازی با کمان مازندران شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای محمد حسین شکیبافر

با اهدا سلام

احتراماً به استناد بند ۸ ماده ۱۱ آئین نامه هیاتهای ورزشی بموجب این حکم بعنوان دبیر هیات تیراندازی با کمان استان مازنران منصوب می شوید. امید است یا استعانت از درگاه احدیت، ضمن هماهنگی با رئیس و سایر اعضا محترم هیات، در اشاعه و تعمیم این رشته ورزشی موفق و موید باشید.

حبیب حسین زادگان

مدیر کل

محمد حسین شکیبافر که سابقه درخشانی در پست مدیریت پشتیبانی شهرداریهای استان مازندران دارد، در کارنامه و سوابق ورزشی ایشان دبیری هیات شطرنج استان مازندران، ریاست شورای راهبردی هیات ورزشهای همگانی مازندران و عضو هیات رئیسه هیات تیراندازی با کمان استان را می توان دید.

منبع خبر:مازند آرچری

نکته: ضمن تبریک به آقای محمد حسین شکیبافر برای پست دبیری هیات تیراندازی با کمان استان مازندران که در واقع اجرایی ترین و مهم ترین پست در پیشبرد اهداف یک هیات است ، و تشکر از زحمات جناب غمگین که یکی از باسابقه ترین افراد در این پست بودند و سالها برای اعتلا این ورزش در مازندران کوشش فراوانی داشتند


برچسب‌ها: محمدحسین شکیبافر, علی غمگین, دبیرهیات تیراندازی با کمان استان مازندران, حسین فرهادی
+ نوشته شده در  شنبه دهم مهر ۱۳۹۵ساعت 11:57  توسط حمیدرضا   | 

دور تکراری کاهش انگیزه افرادی که رییس  یا سرپرست هیات تیراندازی با کمان مازندران می شوند!!!

پس از اینکه جناب فرهادی در تاریخ 22 شهریور 94 به عنوان رییس هیات تیراندازی با کمان استان مازندران به صورت رسمی منصوب شدند و این ورزش در استان از بلاتکلیفی و اداره شدن با سرپرست در آمد ، همچنین تلاش ها و مصاحبه های امید بخش ایشان در رسانه های نوشتاری و دیداری  موجب شد موجی از امید در بین کمانداران استان شکل بگیره و با برگزاری دو مسابقه که اولی با برنامه تر و دومی که انتخابی تیم استان برای اعزام به مسابقات کشوری بود شتاب زده تر ،،  به همراه اعزام تیم به بحنورد هر چند دارای نواقصی بود اما درکارنامه کاری ایشان تا بدین روز به عنوان یک فعالیت مثبت و روبه جلو  ثبت شد .

انتخاب افراد در کمیته های مختلف و همچنین مصاحبه تلویزونی ایشان با شبکه تبرستان و اعلام برگزاری لیگ داخل سالن استان به هر ترتیبی تا پایان سال 94 نشان از یک عزم و اراده راسخ و امید دهنده برای ورزشکاران این استان بود ..

.پایان سال 94 رسید اما خبری از لیگی که وعده آن در یک رسانه رسمی داده شده بود نشد ، فصل بهار و دو ماه فروردین و اردیبهشت آن هم ،،در حال سپری شدن است و اما خبری از برگزاری مسابقه در بهترین ماه های سال نیست و بدتر آنکه خبری از طرح و برنامه برای ارتقاء این ورزش در استان هم نیست.

دوستان و ورزشکاران فقط با کمی نگاه و فکر به گذشته این ورزش از سال 88 تا به امروز بیاندازند حتمن به این نتیجه خواهند رسید که اکثر بزرگورانی که به عنوان سرپرست یا رییس در این رشته در استان مشغول به کار شدند در ابتدای حضور بسیار با انگیزه بوده اند اما گذر زمان و شاید هم مشاهده برخی ناملایمتی ها و ناهمراهی ها همیشه شاهد دور تکراری کاهش انگیزه افراد منصوب چه به عنوان سرپرست یا رییس در این ورزش بوده ایم

نکته ها :

1- برگزاری دروه مربیگری درجه سه در استان و همچنین برگزاری مراسم های تقدیر از ورزشکار ملی استان جناب قیدی هم در دوره جناب فرهادی تا به امروز بوده است

2- خوانندگان و همراهان گرامی وبلاگ لطفا ، نظرات ، پیشنهادت یا چرایی این کاهش انگیزه ها را در قسمت نظردهی ثبت نمایید

 

 

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 12:48  توسط حمیدرضا   | 

یک استان ، یک تیم ، یک هدف ،موفقیت تیراندازی با کمان استان مازندران

جمعه 23 بهمن 94 تیم منتخب تیراندازی با کمان استان مازندران در دو رشته ریکرو آقایان و بانوان در فاصله 18 متر و رشته کامپوند در بخش آقایان نیز در مسافت 18 متر با مربیگری جناب یحیی قیدی به مسابقات انتخابی تیم ملی در بجنورد اعزام شدند

اسامی اعضای تیم داخل سالن تیراندازی با کمان استان مازندران در دو بخش ریکرو و کامپوند:

ریکرو آقایان : پیمان بابایی -  قائمشهر ، نبی الله غلامی - آمل ، محمد جمالی - آمل 

کامپوند آقایان : یحی قیدی - ساری ، محمد سجادی - ساری ، مهدی جعفری - ساری 

ریکرو بانوان : نسا طالب پور - ساری ، زینب محمدی -  قائمشهر ، فاطمه حسنی - آمل

ریکرو نوجوانان : امیر حسین موسوی - عباس آباد 

+ نوشته شده در  جمعه بیست و سوم بهمن ۱۳۹۴ساعت 11:37  توسط حمیدرضا   | 

گزارش تصویری مسابقه تیراندازی با کمان 9 بهمن 94 مازندران -1

+ نوشته شده در  سه شنبه سیزدهم بهمن ۱۳۹۴ساعت 8:52  توسط حمیدرضا   | 

بابایی،غلامی،جمالی نفرات برتر مسابقه تیراندازی با کمان استان مازندران جهت حضور در تیم استان

مسابقه انتخابی تیم تیراندازی با کمان استان مازندران جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی داخل سالن و خارج از سالن که در تاریخ 24 تا 27 بهمن در بجنورد برگزار میشود در روز جمعه 9 بهمن 1394 در شهرستان ساری برگزار شد.

مسابقه در مسافت 18 متر و فقط در رشته ریکرو در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

این مسابقه تا ساعات پایانی شامگاه پنجشنبه و حتی صبح جمعه در هاله ای از ابهام برای برگزاری آن بود بالاخره با تلاش ورزشکاران و مسئولین حاضر هیات تیراندازی با کمان استان مازندران در جوی صمیمی و دوستانه برگزار شد .مسابقه از لحاظ فنی هم در سطح خوبی با حضور ورزشکاران شهرستان های ساری ، آمل ، قائمشهر که این دو شهر مثل همیشه دارای بالاترین تعداد شرکت کننده در مسابقه بودند برگزار شد.

آقای کشمیری تنها شرکت کننده بخش غربی استان بود.

از مسئولین هیات تیراندازی با کمان استان مازندران ،  آقای فرهادی ، سرکار خانم غزانی ، آقای غمگین ، آقای همایی ، آقای اسدی و ... در مسابقه روز جمعه حضور داشتند.

 

نتایج ورزشکاران پس از برگزاری دو کوالی :

نفرات برتر آقایان :

1- پیمان بابایی 533 2- محمد جمالی  528 3- نبی غلامی 524 4- کامیار کشمیری 519 5- آرمان روشنگر 506 6- محسن عظیمی 506 7- جواد صادقی 467 8- رمضان بیابانی 426 9- علیرضا قلیاف 421 10-حمیدرضا حاجی اسماعیلی 407 11- مصطفی حیدری 291

پس از برگزاری دور های حذفی مقام های اول تا سوم استان شناسایی شدند

مقام اول : پیمان بابایی قائمشهر مقام دوم : نبی الله غلامی آمل  مقام سوم : سید محمد جمالی  آمل

مسابقه در بخش بانوان در یک کوالی و یک دور حذفی برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند

خانم ها مقام اول : سرکار خانم نساء طالب پور ساری مقام دوم : فاطمه حسنی آمل مقام سوم : ...

نکته ها :

1- بعد از مدت ها مسابقه ای در مسافت 18 متر در استان مازندران با دو کوالی برگزار شد که از دیدگاه فنی و استاندارد مسابقات اقدام بسیار خوبی بود .

2- با اینکه عنوان مسابقات انتخابی تیم استان بود اما جوی بسیار صمیمی و دوستانه در بین ورزشکاران و دست اندرکاران برگزاری مسابقه به وضوح قابل مشاهده بود .

3- علامت سوالی که از زمان شروع مسابقه و تا پایان آن همچنان وجود داشت عدم حضور مسولین کمیته های داوران ، ریکرو و کامپوند استان مازندران در این مسابقه بود .


برچسب‌ها: مسابقه انتخابی تیم تیراندازی با کمان استان مازندرا, مسابقات انتخابی تیم ملی داخل سالن و خارج از سالن, بجنورد
+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم بهمن ۱۳۹۴ساعت 2:13  توسط حمیدرضا   | 

زمان برگزاری مسابقه انتخابی  برای انتخاب تیم استان مازندران

مسابقه برای انتخاب تیم استان مازندران جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در تاریخ های 24 تا 29 بهمن در بجنورد برگزار میشود  و همچنین مقرر گردیده اسامی تیم هر استان تا 14 بهمن نود و چهار به فدراسیون اعلام شود ، صبح روز جمعه زمان برگزاری مسابقه انتخابی 70 متر استان و بعدازظهر روز جمعه ، 9 بهمن نود و چهار، زمان برگزاری مسابقه انتخابی 18 متر استان مازندران در دو رشته ریکرو و کامپوند می باشد 


برچسب‌ها: مسابقه انتخابی تیم تیراندازی با کمان استان مازندرا, بجنورد, انتخابی تیم ملی
+ نوشته شده در  دوشنبه پنجم بهمن ۱۳۹۴ساعت 0:32  توسط حمیدرضا   | 

گزارش تصویری مسابقه تیراندازی با کمان 13 آذر 94 مازندران -2

با راست کلیک بر روی عکس ها و استفاده از گزینه open image in new tab در مرورگر گوگل کروم ،استفاده از گزینه save picture as  در مرورگر اینترنت اکسپلور و یا گزینه save image as  در مرورگر فایر فاکس می توانید عکس ها را در سایز 1000 * ...دریافت نمایید.

 


برچسب‌ها: گزارش تصویری مسابقه تیراندازی با کمان 13 آذر 94 ما
+ نوشته شده در  شنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۴ساعت 21:26  توسط حمیدرضا   | 

گزارش تصویری مسابقه تیراندازی با کمان 13 آذر 94 مازندران -1

با راست کلیک بر روی عکس ها و استفاده از گزینه open image in new tab در مرورگر گوگل کروم ،استفاده از گزینه save picture as  در مرورگر اینترنت اکسپلور و یا گزینه save image as  در مرورگر فایر فاکس می توانید عکس ها را در سایز 1000 * ...دریافت نمایید.

 


برچسب‌ها: گزارش تصویری مسابقه تیراندازی با کمان 13 آذر 94 ما
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۴ساعت 14:6  توسط حمیدرضا   | 

نتایج مسابقه دسته جات آزاد تیراندازی با کمان استان مازندران

روز جمعه 13 آذر 1394 مسابقه تیراندازی با کمان دسته جات آزاد ، گرامیداشت هفته بسیج در سالن ورزشی بوستان ملل برگزار شد.

این مسابقه در ابتدا قرار بود در جزیره مصنوعی بوستان ملل برگزار شود که با وجود فراهم نمودن زمینه برگزاری  مسابقه از سوی هیئت تیراندازی با کمان استان و میزبان مسابقه ، باشگاه رایکای ساری از روز قبل ،طوفان شبانگاهی و خسارت وارده به تجهیزات اختصاص داده شده، موجب شد مسابقه با تاخیر در سالنی سرپوشیده و زیبا برگزار شود.

نفرات برتر بخش ریکرو آقایان

1- آقای اسدی 333 امتیاز 2- آقای عظیمی 325 امتیاز 3- آقای پوراسد 318 امتیاز 4- آقای حیدری 318 امتیاز 5- آقای نجفی 313 امتیاز 

نفرات برتر  کوالی ریکرو بانوان 

1- خانم طالب پور 304 امتیاز 2- خانم گوران 263 امتیاز 3- خانم محمدی 232 امتیاز 4- خانم حسنی 173 امتیاز 5- خانم صادقی 100 امتیاز 

نفرات برتر کوالی  کامپوند آقایان 

1-آقای قیدی 350 امتیاز 2- آقای واحد 341 امتیاز 3- آقای سجادی 338 امتیاز 4- آقای جعفری 316 امتیاز 

بعد از مرحله کوالی مسابقه در بخش حذفی ادامه یافت و ردبندی رشته ها  بدین شرح است.

ریکرو آقایان 

مقام اول : آقای عظیمی مقام دوم : آقای اسدی مقام سوم : آقای نجفی

ریکرو بانوان 

مقام اول: خانم طالب پور مقام دوم :خانم محمدی مقام سوم : خانم حسنی 

کامپوند آقایان 

مقام اول : آقای قیدی مقام دوم : آقای سجادی مقام سوم : آقای واحد

حرف عکس 

حرف اول :

در فاصله کوالی و مرحله حذفی ،همچنین صرف ناهار، مسابقه نمادین بین هنرجو های نو نهال تیراندازی با کمان باشگاه ها و هیئت های فعال در این بخش برگزار شده که اقدامی بسیار دلچسب و زیبا بود .

حرف دوم :

حضور آقای اسدی ،،تیرانداز خوب قائمشهری استان مازندران در این مسابقه بود،، با توجه به کسب رکورد ورودی اردوی تیم ملی در مسابقه چند روز گذشته ، در میان ورزشکارن استان حضور یافت و به مقام دوم این مسابقه هم دست پیدا کرد .

شوخی  آقای اسدی با هم تیمی خود ، آقای عظیمی قبل از مسابقه فینال ،که در پایان با قهرمانی آقای عظیمی همراه شد

 

 

حرف سوم :

حضور فردی از هیئت پزشکی ورزشی در سالن برگزاری مسابقه که کاری بسیار خوب و پسندیده بود

 

حرف چهارم :

تلاش بی وقفه آقایان همایی و غمگین  در کنار باقی اعضا هیئت تیراندازی با کمان استان برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقه دیروز 

نکته ها :

1- بهتر بود دو ضربدر دو، دوستان در هیئت تیراندازی با کمان استان مازندران همانند ما به چهار ختم میشد و ایده بکر ، جذاب و تازه برگزاری مسابقه در جزیره مصنوعی بوستان ملل را با توجه به اینکه اکثر سایت های هواشناسی با تاکید فراوان بر قطعیت دگرگونی هوا و دما در روز های پایانی هفته خبر داده بودند بیات نمیکردند و برگزاری مسابقه در جزیره را به فصل بهار و تابستان آینده موکول میکردند

2- بعد از مدت ها مسابقه ای در استان برگزار شد که ویژگی های مثبت بسیار خوبی داشت که برخی در بخش حرف عکس گفته شد ، از دیگر جنبه های مثبت مسابقه دیروز ، داوری های خوب ، تعیین مدت زمان مناسب برای توقف بین بخش کوالی و حذفی ، پخش موسیقی برای حضار در زمان ثبت امتیاز توسط تیراندازان ، پذیرایی منظم و متفاوت نسبت به دور ه های قبل در بخش صرف ناهار که عهده دار این بخش نایب رییس پر تلاش استان خانم غزانی بود .

 

+ نوشته شده در  شنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۴ساعت 18:33  توسط حمیدرضا   | 

مسابقه در جزیره

تصاویری از مکان  احتمالی برگزاری مسابقه تیراندازی با کمان استان مازندران در تاریخ 13 آذز 94

 

 

 

 

 

 

 

با راست کلیک بر روی عکس ها و استفاده از گزینه open image in new tab در مرورگر گوگل کروم ،استفاده از گزینه save picture as  در مرورگر اینترنت اکسپلور و یا گزینه save image as  در مرورگر فایر فاکس می توانید عکس ها را در سایز 1000 * ...دریافت نمایید.


برچسب‌ها: بوستان ملل ساری, مسابقه تیراندازی با کمان استان مازندران, جزیره
+ نوشته شده در  شنبه هفتم آذر ۱۳۹۴ساعت 18:31  توسط حمیدرضا   | 

یک روز تمرین در شهرستان آمل

+ نوشته شده در  چهارشنبه چهارم آذر ۱۳۹۴ساعت 16:20  توسط حمیدرضا   | 

انتخاب و انتصاب کمیته های مختلف هیئت تیراندازی با کمان مازندران

روز شنبه 16 آبان 94 در سالن جلسات باشگاه برق ساری جلسه ای برگزار شد تا تکلیف مسئولین کمیته های مختلف هیئت تیراندازی با کمان استان مازندران مشخص شود.

پس از اتفاق خوب ، انتخاب رییس هیئت تیراندازی با کمان استان ، این جلسه و سرانجام آن ،دومین اتفاق خوب و رو به جلو، در دور تازه مدیریتی هیئت تیراندازی با کمان استان است.

انتخاب ها و انتصاب ها بدین شرح است :

رییس هیئت :آقای حسین فرهادی نایب رییس اول هیئت : سرکار خانم غزانی نایب رییس دوم هیئت : آقای همایی دبیر هیئت : آقای علی غمگین رییس کمیته داوران : آقای کرجی بانی رییس کمیته استعداد یابی : آقای اسدی رییس کمیته تیراندازی با کمان (بخش ریکرو ) : آقای پوراسد رییس کمیته تیراندازی با کمان ( بخش کامپوند ) : آقای حسین واحد رییس کمیته فرهنگ و تعاون : آقای صادقی رییس کمیته تیراندازی با کمان ( کمان سنتی ) : آقای قیدی رییس کمیته مسابقات : آقای عبادی رییس کمیته مالی و پشتیبانی : آقای سجادی رییس کمیته آموزش : آقای صادقی مسئول بخش اداری : سرکار خانم ثمربخش

وبلاگ ویولت آرچری این گام رو به جلو در هیئت تیراندازی با کمان مازندران را به تمام مسئولین بخش های مختلف این هیئت تبریک گفته و برای این عزیزان بهروزی و موفقیت فراوان آرزومند است.

نکته : با توجه به روند و کارکرد هیئت های شهرستان های استان مازندران در طی یکی دو سال گذشته برخی از انتخاب ها و انتصاب ها با کمی جابجایی قابل حدس و گمانه زنی در بین اهالی این ورزش در استان مازندران بوده است.


برچسب‌ها: انتخاب و انتصاب کمیته های مختلف هیئت تیراندازی با, حسین فرهادی
+ نوشته شده در  یکشنبه هفدهم آبان ۱۳۹۴ساعت 2:31  توسط حمیدرضا   | 

مازندرانی ها در لیگ تیراندازی با کمان 94

امسال در لیگ تیراندازی با کمان تیم کمانداران طبرستان از قائمشهر به سرپرستی و هدایت جناب غمگین و عضویت آقایان اسدی ،روشنگر ،عظیمی و ... در بخش ریکرو حضور دارند و حسین واحد هم با تیم تندیس زنجان در بخش کامپوند در مسابقات امسال لیگ تیراندازی با کمان ایران در سال 94 حضور دارند.

دگر اعضای تیم تندیس زنجان آقایان یاسر عمویی ،امین کاظم پور ،نیما محبوبی هستند.سرپرست و مربی این تیم آقای رضا شربیانی می باشد.


برچسب‌ها: تیم کمانداران طبرستان, تیم تندیس زنجان, لیگ خارج سالن تیراندازی با کمان ایران سال 94
+ نوشته شده در  چهارشنبه سیزدهم آبان ۱۳۹۴ساعت 15:32  توسط حمیدرضا   | 

حکم انتصاب،رییس هیئت تیراندازی با کمان استان مازندران

توضیح مربوط به تصویر :

مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان مازندران با حضور رضا کیارستمی سرپرست امور دبیری فدراسیون تیراندازی با کمان، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سیدغلام رضا رضوی معاون توسعه امور ورزشی و اعضای مجمع در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این مجمع حسین فرهادی با کسب 12 رای برای چهار سال سکان هدایت هیئت تیراندازی با کمان مازندران را به دست گرفت.
این مجمع در ابتدا چهار کاندیدا به نام‌های آقایان سیدرضا موسوی، حسین فرهادی، سیدابراهیم نجفی و رضا خلردی داشت که قبل از رای‌گیری دو تن از کاندیدا انصراف دادند تا رقابت بین دو کاندیدا دیگر به نام‌های حسین فرهادی و سیدابراهیم نجفی برگزار شود که در این رقابت حسین فرهادی موفق به کسب 12 رای و سیدابراهیم نجفی نیز چهار رای به دست آورد.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه دوازدهم آبان ۱۳۹۴ساعت 14:19  توسط حمیدرضا   | 

درخشش نام آمل با مقام نبی الله غلامی

در ادامه مسابقه دهگانه تیراندازی با کمان که از مرداد ماه امسال در تهران آغاز شده است و طی برنامه ریزی انجام شده مراحل یکی پس از دیگری برگزار میشود در مرحله مربوط به ماه آبان جناب آقای نبی الله غلامی تنها کماندار فعال هیئت بدون امکانات شهرستان آمل در مرحله کوالی و انفرادی در ورزشگاه شهدای طرشت با کسب امتیاز 318 پس از آقای شهریاری با امتیاز 327 در مسافت سی متر به مقام دوم این مسابقات  در بخش کوالی و حذفی دست یافتند .

ضمنن  جناب آقای حسین واحد قهرمان خوب مازندرانی در بخش حذفی کامپوند مسابقه دهگانه  در مقابل حریف اصفهانی خود آقای  امید طاهری با اختلاف ناچیزی  مسابقه را واگذار کرده و به مقام چهارم حذفی رسیدند.

آقای غلامی نفر اول از سمت راست تصویر

با راست کلیک بر روی عکس ها و استفاده از گزینه open image in new tab در مرورگر گوگل کروم ،استفاده از گزینه save picture as  در مرورگر اینترنت اکسپلور و یا گزینه save image as  در مرورگر فایر فاکس می توانید عکس ها را در سایز بالاتر ...دریافت نمایید.

 

 


برچسب‌ها: نبی الله غلامی, حسین واحد, مسابقات دهگانه تیروکمان تهران, ورزشگاه شهدای طرشت
+ نوشته شده در  یکشنبه دهم آبان ۱۳۹۴ساعت 11:29  توسط حمیدرضا   | 

هفته ناجا و افتتاح باشگاه تیراندازی با کمان پاس در ساری

مراسم افتتاح باشگاه پاس ساری با حضور مسئولین نیروی انتظامی استان و شهرستان ،حسین دلیری رییس اداره ورزش و جوانان ساری ، حسین فرهادی رییس هیئت تیراندازی با کمان استان مازندران،با حضور جمعی از دست اندرکاران ورزش تیراندازی با کمان استان مازندران از جمله جناب غمگین و آقایان عظیمی و صادقی و ... ! برگزار شد

نکته : عکس ها برگرفته از سایت نسیم ورزش است ، با کمی تصحیح کنتراست و کراپ در این وبلاگ استفاده شده است.

 

 


برچسب‌ها: حسین دلیری, حسین فرهادی, افتتاح باشگاه تیراندازی با کمان پاس در ساری, هیئت تیراندازی با کمان استان مازندران
+ نوشته شده در  دوشنبه بیستم مهر ۱۳۹۴ساعت 13:34  توسط حمیدرضا   | 

مطالب قدیمی‌تر