Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

خوش به حال .... :(


   سلام 


            خوش به حال اسکیموها .... الان دارند کیف می کنند.... :) تو برف و یخ راه رفتن خیلی عالیه .... اونم تو تابستان .....


            خوش به حال سرمایی ها .... الان دنیا به کامشون می باشد.... ولی ما چی؟ باید چهار، پنج ماه دیگه صبر کنیم تا یه ذره هوا خنک بشه .... پنکه و کولر هم روشن نکنی یه وضعیه .... روشن بکنی، سرما می خوری.... چند روز پیش داشتم فکر می کردم ای کاش تشک ها سیستم سرمایشی داشت .... ولی نداره که! اصلا هیچ کس به فکر ما نیست... بهتره برم ییلاق :)))))


            خوش به حال کسانی که می دانند در این ماه یعنی ماه رمضان چگونه تغذیه کنند. اگه مثل بنده ساعت تمرین قبل از افطار باشه، کاملا متوجه کاهش قند خون در انتهای تمرین و در نتیجه لرزش دست خواهید شد. این مشکل البته در زمان های دیگه هم ممکنه بوجود بیاد ولی اون موقع می شه با ابمیوه و کیک و سرم ورزشی این مشکل را حل کرد ولی در این ماه نمی شه .... پس چه کار کنیم ؟ اول و وسط تمرین همش 10 و X ... اخر تمرین 9 ! 


      اولیش اینه که قبل از تمرین خوب استراحت کنید. 


       دوم اینکه موقع سحر، نان کافی مصرف کنید چون دو تا چیز قوّت جون می باشد : نان و البته پول! 


          سوم در فصل گرما هستیم پس در هنگام افطار تا سحر اب به اندازه کافی مصرف کنید. اب میوه مثل اب لیمو که حاوی ویتامین C می باشد و وجودتان را تازه می کند (البته یادتان باشه که اب میوه را با اب رقیق کنید و همچنین اب پرتقال البته یه برند مناسب انتخاب کنید) استفاده کنید. 


             چهارم تمام تلاشتان را بکنید تا از تمام گروه های مواد غذایی استفاده کنید. مصرف سبزی و میوه فراموش نشود. اب موجود در میوه می تواند در تامین اب از دست رفته بدن موثر باشد. 


                پنجم  زولبیا و بامیه کم بخورید و اگه من باشم که می رم نون شیرمال می خورم.... سعی کنید از نان کامل یا فیبر دار استفاده کنید.


                       ششم .... اقا الان مشکل ما اینه که مسائل را دیر می گیم.... پس سعی کنیم مسائل را زودتر بگیم .... من تجربه دارم ! زمان افطار اولین چیزی که می خورید اب ولرم باشه .... 


           در نهایت هم اینکه الان گرمه .... شما روزه هستید ، گربه ها که نیستند! پس یه بستنی بخرید و به یه گربه بدهید تا لیس بزنه و زبونش یخ کنه.... 

                      




نظرات 1 + ارسال نظر
کمانگیران شمال 10 تیر 1393 ساعت 05:24 ب.ظ http://sharchery.ir

با سلام مطلب جالبی بود،
اولا آفرین که توی تمرین اولش 10 و X میزنین آخرش 9!!!!!
دوما:ازاینکه به امر مهم تغذیه اشاره دارید و به هرم غذایی اشراف کامل خیلی عالیه.
سوما:گربه ها چه گناهی کردن که شما روزه اید و اونا بستنی بخورنو زبونشون یخ کنه؟؟؟؟؟
بازم از مطلب جالب تون ممنون

سلام
گربه ها گناهی نکردند و تازه از بستنی خوردن هم لذت می برند. همین گربه خودم انچنان لیسی به بستنی می زنه که ....
بنده در حال حاضر 30 متر می زنم تا برم 18 متر.... به قولی از مواضعم یعنی 50 متر اروم اروم عقب نشینی کردم .... دیگه 30 متر چیه اخه...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد