Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

فیلم داغ....!

               سلام  

 

       این فیلم را منبعم برام فرستاده. مال همین مسابقات فینال فرانسه است فقط اند آخر را نشون می ده. اگه اینترنت پر سرعت دارید بشتابید....  و از اینجا دانلود کنید. 

 


نظرات 7 + ارسال نظر
maaaaaaaaaaaaaa 15 بهمن 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

یه جوری گفتی فیلم داغ من فک کردم.........................................

حالا 15 بهمن 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

باسلام
خداوکیلی کارت درسته من تمامشونو دانلودکردم عالیند،حالاشماهم درتوانتون اگه بود بازهم زحمت بکشید،موفق باشید

venus 8 بهمن 1391 ساعت 02:01 ب.ظ

مرسی عزیزم برام دعا کنید!!!

venus 5 بهمن 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

مرسی خیلی قشنگ بود.
فقط چرا یکی از این ریکرویی ها با تیر کامپوند میزد؟
استابهاشم متفاوت بود من تا حالا ندیده بودم

سلام
معمولا کامپوندی ها با تیرهای فجیع می زنند... ولی در مسابقات داخل سالن بعضی ها ترجیح می دهند که از تیرهای فجیع استفاده کنند. پارسال در همین مسابقات نیس و بخش ریکرو خانم ها، فینالهر دو تیرانداز از تیرهای فجیع استفاده کردند.
در مورد استاب راستش لابد جدیده . چون اگه دقت کرده باشی لیمبش هم F7 بود. شاید تو آزمایشگاه تشخیص دادند که اگه استاب اینور باشه و بلندتر هم باشه بهتره، دقت کردی استاب کوتاهش کمی بلندتر از حد معمول بود و تیراولش را وقتی پرتاب کرد حرکت استابش را دوباره ببین. انگار استاب با چرخش کمان از محل اتصالش چرخید و کل سازه سر جاش موند و حرکت نکرد. یه بار با دور کند ببین تیراول را می گم که حرکت کمان هم مشخصه. برات دعا می کنم امتحانت را خوب بدی.

محمد م 4 بهمن 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.bowman.ir

قشنگ بود

فاطمه 4 بهمن 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

دیروز نگفتی فیلمت انقدر داغه
اقا من دایال اپم..فلش میارم زحمتش با خودت

باشه فلش بیار در خدمتم

سلام
برای مشاهده اقلام فروشی مرتبط با ورزش تیراندازی با کمان به آدرس زیر مراجعه کنید.
www.archeryrey.blogfa.com
09124898655

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد