Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

....

سلام  

 

امروز چند تا فیلم خوب از  دوست خوبم محدثه گرفتم تا در وب بگذارم ولی متاسفانه حجم فیلم بیش از فضای وب بود. به این فکر افتادم تا برای فیلم های تیراندازی یک عدد وب جداگانه بزنم. پس منتظر وب جدید مربوط به فیلم های تیراندازی باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دختراستقلالیییی مریم جون 5 شهریور 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام ثمین خانوم خوب هستید؟!
چرا قالب وبت رو تغیر دادی؟
همین جا بذار نمیشه؟؟؟؟هر کس دوتا وب داشته زیاد سود نکرده ها من میدونم!

باشه . چون چند تا از بچه ها گفتن وب دوم رو درست نمی کنم.

فاطمه 3 شهریور 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام بر دوستانمان...
به نظر منم تو همین جا بذارشون
محدثه توروخدا به فکر ما دایال آپی ها هم باش

والا ما هم که مثلن پر سرعت داریم زیاد وضعیت خوبی نداریم

دهکده کمانداران 3 شهریور 1391 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.bowman.ir

با سلام و آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

اگه مایل بودید مارو با عنوان "دهکده کمانداران" لینک کنید

حتما به دهکده سر بزنید و در قسمت "تماس با ما"،با مدیریت در ارتباط باشید
منتظر شما هستیم

http://www.bowman.ir

چشم

mohadese 3 شهریور 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

ســـــــــــلام
فکر نمی کنم نیاز باشه برای فیلمها یه وب دیگه درست کنی ، من فرمت فیلمها رو تغییر دادم تقریبا حجمشون نصف شده ! تقصیر من بود ببخشید اصلا به این مساله فکر نکرده بودم
حالا تا یکشنبه صبر کن ببین با این فرمت می تونی توی وبت بگذاری یا نه .

سلام دوستم
تمام تلاشت را بکن تا یکشنبه سایز دهانت را بیشتر کنی تا بتوانم راحت تر سی دی را در دهانت فرو کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد