Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

....

سلام  

 

از انجایی که خیلی ادم خوبی هستم و خیلی خیلی متواضعم... بنابراین اسم کاربری ام را از آرچر به تیرانداز بعد از این تغییر دادم... همین

نظرات 11 + ارسال نظر
بنیامین 1 شهریور 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

قالب جدید مبارک.خوش رنگ و آبه.

بله ولی متاسفانه دیگه الان اخرهای تابستانه. باید اول تابستان عوض می کردم. ولی ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است

حسن 31 مرداد 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام . شنیدیم که هیئت تهران قصد داره مسابقه ازاد برگزار کنه ایا صحت داره یا خیر ؟

سلام
والا چه عرض کنم؟؟؟؟ نمی دونم و اصولا دنبال خبر مسابقه های داخلی نیستم. فقط تورنمنت های خارجی. این مدل خبرها رو باید از وب دوستان تیرو کمان پایتخت (که لینک هستند) دریافت کنید.

حسن 27 مرداد 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام . پس اگر لطف کنی و شماره تماسی از اقای غلامی به من بدید که حسابی ممنون میشم و کمک بزرگی میکنید .اگر شماره ایشون رو به وبلاگ من یا ایمیل من ارسال کنید ممنون میشم . منتظرم . راستی چهجوری با خودتون صحبت کنم ؟ ادرس و تلفن من در وبلاگ هیئت تیرو کمان جهرم ثبت شده

شرمنده ... بدون اطلاع آقای غلامی نمی تونم هیچ شماره ای از ایشان در وب قرار بدهم. ایمیل خودم هم هست..
smhkashani20@gmail.com

یه دختراستقلالیییی مریم جون 27 مرداد 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

نه بابا شوخی کردم ولی ماشاا.. ایرانسل همه چی رو تبریک میگه!

venus 26 مرداد 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام
۱پیشنهاد خوب برات دارم
نمی خوای یه مطلبی راجع به خطاهای تیراندازی بنویسی؟
یه چیزهایی تو یکی از مطلب های قدیمی ات بود ولی اگه مطلب جامع تر و کامل تری باشه ممنون میشیم

چشم....

حسن 26 مرداد 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام و ممنون از راهنمایی شما .ویلا اسپرت خرید کردم اما بدی که داره اینه که ما بیشتر اجناس دست دوم که از لحاظ قیمت ارزونتر باشه میخوایم ولی اونجا اینقدر شلوغه که کسی تجهیزاتش رو واسه فروش نمیذاره اونجا و خیلی وقتا ندیده باید جنس بخریم و درضمن اول پولش و کرایه و ارزش افزوده میگیرن و بعد ارسال بعد میبینیم اونچیزی که گفتن نیست . من میخوام یه نفر باشه که در زمینه سنتر کردن کمان و اینکه چه چیزایی خوبه و تکنیکها و... هر از گاهی وقتی راهنمایی بخوام ازشون که ویلا ورزش اقای ملکی اینقدر شلوغه که جواب تلفن نمیده چه برسه به راهنمایی و مشاوره
کاش از خودش شما مشاوره میگرفتم اما تلفنی هم از شما نداریم
ممنون میشم یه سری به وبلاگ ما : هیئت تیروکمان جهرم بزنید و نظر بدید و یه شماره تماس هم بذارید ممنون میشم
زود به وبلاگ ما سر بزنید وگرنه خوابمون نمیبره و بعد چشمامون قرمز میشه بعد فکر میکنن چیزی شده و بعد میگیرنمون و بعد ... گناهش گردن شما

سلام

والا چی بگم ؟ بنده تازه دو سال و نیم هست که وارد این رشته شدم و بهتره شما هم از کسانی که سابقه بیشتری در این زمینه دارند راهنمایی بگیرید. مسائلی مانند تون آپ کمان و سنترکمان را هم بنده از مربی ام آقای غلامی یاد گرفتم. بنابراین تصورم بر این هست که آقای غلامی قاعدتا خیلی بهتر از من این مسائل را می دانند. اگر بتوانید با ایشان تماس بگیرید خیلی بهتر است. ممنون

حسن 26 مرداد 1391 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.jahromarchery.blogfa.com

ضمن عرض سلام و خسته نباشید اول خواستم تشکر کنم بابت سایت زیبا و جامعی که دارید من که شخصا چند ساعته همه مطالب سایت رو خوندم چون واسه اولین بار بود که سایتتون رو دیدم خیلی عالی هست ممنون و مرتب سر میزنم و به دیگر دوستان هم میگم . دوم اینکه خواستم راهنمایی کنید که تجهیزات کمان رو از کی میتونم تهیه کنم . قبلا از یه بنده خدا میگرفتم که اون دیگه کار نمیکنه و میتونم واسه تهیه تجهیزات از شما کمک بگیرم یا یکی از دوستان رو بهم معرفی کنید ممنون میشم . ارادتمند شما : حسن

سلام
وسایل تیر و کمان را از فروشگاه ویلا اسپرت می گیریم. ویلا اسپرت نماینده فروش محصولات وین اند وین و هویت و کارتل است. ولی چند جای دیگه هم احتمالن هست.

یه دختراستقلالیییی مریم جون 24 مرداد 1391 ساعت 06:51 ق.ظ

سلام خوبی؟؟
بابا متواضع!!بابا ادم خوب!!!
تغیر نامتون رو تبریک میگم!!(ایرانسل!)

من که ندارم ولی راست می گی؟ ایرانسل تغییر نام را هم تبریک می گه؟؟؟؟

venus 22 مرداد 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

کاش نمی کردی این کارو آدم خوب و متواضع
آرچر بهتر بود!

فاطمه 18 مرداد 1391 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام دوستم...
اول بگم فکر نکن باخت مفتزحانه ی دوست جونت،راجر رو به روت نیاوردم از خوبیم بوده..فعلن چند روزـ تو حس و حال کاوه هستم و همش فکر میکنم چرا المبیک کامبوند نداره و اینکه من اصلن دوست ندارم این صداسیمایی ها بیان خونمون از لحظه قهرمانی من فیلمبرداری کنن...بله...

بعدشم تغییر همیشه خوب بوده نام کاربریتو دوست داشتم:*

سلام
سه شنبه هم گفتم ... حالا شما برو المپیک بقیه اش رو خدا بزرگه عزیزم...

نازنین 17 مرداد 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://goldoonak.blogsky.com

salam
chera??
kam peidaiee

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد