Way of archerY
Way of archerY

Way of archerY

اطلاعیه!

    

              نوروز | norouz 

 

سلام  

به یاد جوانی ام که رباعیات خیام را حفظ می نمودم!  

                    چون ابر به نوروز رخ لاله بشست 

                                            برخیز و به جام باده کن عزم درست! 

                    کاین سبزه که امروز تماشاگه تست 

                                             فردا همه از خاک تو بر خواهد رست! 

 

حرف های دوباره ای...  

اول از آقای غلامی مربی ام (100% اطلاعات من در مورد مطالب این وب  مربوط به آموزش های آقای غلامی است!) که در طول دو سال و اندی برای من زحمت کشیدند، تشکر می کنم! آقای غلامی من نیمه ی دوم امسال سر مسابقه ی انتخابی سنگاپور، یک کم(که نه مقدار زیادی!!!) بداخلاقی کردم... شما به بزرگواری خودتان قبل از شروع سال جدید، من را ببخشید!  

خانم رسولی، خیلی ممنون! شما با این وب خیلی همکاری داشتید! همان طور که قبلا هم گفتم وب من زیاد خواننده ندارد، ولی ... 

من از آدم هایی که برای بذل دانسته هایشان به دیگران دریغ ندارند، خیلی خوشم می آد! بنابراین باید همین جا از مربی ام و رئیس محترم کمیته داوران تشکر کنم!   

و ....  

از خواننده های وبم هم تشکر می کنم! ولی باور کنید که دیگه یک نفری نمی توانم ادامه بدهم و بنابراین از اعضای وبلاگ و همچنین دوستان عزیز دیگری که در این زمینه اطلاعات دارند، تقاضای کمک می کنم! SOS!!!  

...   

تیراندازان جدید عزیز، لطفا یادتان نرود که در عید که باشگاه های تیراندازی تعطیل است، به فکر بدنسازی باشید و ملاحظه ی مدل تغذیه تان را هم بکنید! بدنسازی با کش و کمان فراموش نشود! شما باید بعد از عید حسابی مربی و هم باشگاهی هایتان را متعجب کنید!!!   

.... 

 من بعد از تیراندازی و بدمینتون، عاشق منچ هستم! پس...این یک تفریح سالم در تعطیلات عید است! امیدوارم خوشتان بیاید! دانلود کنید!  

  http://s1.picofile.com/file/7331353545/mench_2299.exe.html

 و در پایان ... نوروز مبارک! و ...تعطیلات خوش بگذره!

نظرات 4 + ارسال نظر
mohadese 28 اسفند 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

باز هم سلام
براتون یه فایل پاورپوینت مربوط به scoring به آدرس ایمیلی که گذاشتین می فرستم البته می دونم که خودتون همه اینها رو میدونید ولی من به عنوان یک آماتور وقتی این فایل رو دیدم خیلی ذوق کردم چون نمی دونستم چطور باید امتیازات رو یادداشت کرد !
گفتم شاید برای کسانی که تازه شروع کردن جالب باشه .

سلام
مرسی از ارسال فایلت! دیدم، جالب بود! در وب قرار می گیرد! ولی یک سوال... این فایل را از کجا گیر آوردی؟ می تونی بگی یا secret است! شاید هم Top Secret!!!

اعظم 28 اسفند 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام

خوبی ؟
آخ انقدر دلم واسه خوراکیهایی که برامون میاوردی باشگاه تنگ شده !!!
منم عاشق منچم ولی حیف که بر مبنای شانسه !

امیدوارم سال خوبی داشته باشی پیشاپیش عیدت مبارک !

سلام
چطوری؟ سال نو شما هم مبارک!
منم خیلی دلم برای شما می سوزه که نمی توانی خوراکی هایی را که دیگه نمی آورم باشگاه بخوری...! چون همه اش را تو خانه و تنها میل می کنم!

میری 28 اسفند 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.archery.loxtarin.com

سلام
منم پیشاپیش سال نو شمارو تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید
منم این ماه متاسفانه مشکلات خیلی خیلی زیادی سرراهمو گرفت ولی در سال جدید تاجایی که بتونم به شما و وبلاگتون کمک میکنم
موفق و مویدباشیدخانوم
خدانگهدار

سلام آقای میری...
شما قرار شد به من کمک کنید. من چند وقت منتظر ایمیل مطالب شما بودم اما دیگه خبری نشد...!
مهم نیست! سال جدید منتظر مطالب خوبتان هستم. ایمیل را که دارید؟
مطالب شما به نام خودتان در وب قرار می گیرد... اگر احساس می کنید که در حوزه ی تیراندازی، مطلبی نگفته باقی مانده، حتما ارائه کنید.در ضمن امیدورام مشکلات حل شده باشند.
ممنون و سال نو شما هم دوباره مبارک!
smhkashani20@gmail.com

mohadese 27 اسفند 1390 ساعت 09:11 ب.ظ

سال نو شما هم پیشاپیش مبارک و تعطیلات خوش بگذره .
امیدوارم سال خوبی سرشار از موفقیت و سلامتی پیش رو داشته باشید .
( یه چیزی بگم ؟ من اصلا حسود نیستم ولی وقتی که اینطوری از مربیتون تعریف می کنید حسودیم میشه ! آخه من خیلی با مربیم مشکل دارم ! کلا الان داغونم از دستش )

سلام
سال نو هم دوباره مبارک!
خوب هرکسی ممکنه با مربی اش مشکل پیدا کنه! منم که نوشتم بعد مسابقه های انتخابی سنگاپور یک کمی که نه خیلی زیاد با مربی ام بداخلاقی کردم! نمی دونم مربی تان چه کسی هستند ولی بالاخره هر چی هم که نباشه، مربی تان است که تیراندازی را به شما یاد داده! پس احترامش واجبه! من الان بابت آن بدخلاقی خیلی شرمنده ام!
شما هم اگر می تونی مشکلت را حل کن! ممکنه مشکل از طرف خودت باشه که مربی ات باهات بد اخلاقی می کنه! ولی اگه مشکلت حل نمی شه، باشگاهت را عوض کن و برو سراغ یک مربی دیگه! چون در کلاس تیراندازی فقط لذت بردن مهمه!
پس هر چیزی که مانع لذت بردن شما بشه، باید حذف بشه! البته مربی من اینقدر خوب هست که عمرا باشگاهم را عوض کنم! دوباره متشکرم آقای غلامی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد